Методична скарбничка

задача1





Уважаемые коллеги! Предлагаю адреса сайтов, где вы можете найти презентации, конспекты уроков, сценарии мероприятий, программы и др.: 
http://pedsovet.su/ - педагогическое сообщество Екатерины Пашковой; 
http://pedsovet.org/ - XI Всероссийский интернет-педсовет; 
http://it-n.ru/ - сеть творческих учителей; 
http://viki.rdf.ru/ - детские электронные презентации и клипы; http://www.rusedu.ru/ - архив учебных программ и презентаций; http://www.uroki.net/ - всё для учителя - всё бесплатно; http://www.uchportal.ru/ - учительский портал; 
http://www.nachalka.com/ - сайт учителей начальной школы; http://festival.1september.ru/ - Фестиваль пед.идей "Открытый урок"; http://numi.ru/ -методический центр NUMI.RU. 
Пожалуйста, добавляйте сайты,которые вам помагают в работе.



Літературний конкурс

Задачі в малюнках (натисни тут)







Що таке ментальні карти
(інтелект-карти)
 Ментальні карти (в оригіналі Mind maps) - Це розробка відомого письменника, лектора і консультанта з питань інтелекту, психології навчання і проблем мислення Тоні Бьюзена. Зрозуміло, що даний спосіб роботи з інформацією в тих чи інших варіаціях або під іншими назвами існував ще задовго до Бьюзена. Але, тим не менш, саме Тоні Бьюзен став популізатором ідеї інтелект-карт, як ефективного способу роботи з інформацією. Ментальні карти - інструмент, що дозволяє ефективно структурувати інформацію- мислити, використовуючи весь свій творчий потенціал.
Ментальні карти ще по іншому називаються картами розуму, інтелект-картами, картами знань, розумовими картами, картами структурування інформації, картами голови, діаграмами зв'язків і т.п.
Трохи з історії створення ментальних
(інтеллект-) Карт
Навчаючись в університеті, Тоні Бьюзен поставив перед собою ряд питань:
·         Як навчитися вчитися?
·         Яка природа мислення?
·         Які прийом ефективного запам'ятовування?
·         Який шлях до творчого мислення?
·         Як оволодіти технікою швидкочитання?
·         Які сучасні досягнення в сфері розвитку загальної мислення?
·         Чи є можливість розробити нові прийоми ефективного мислення чи, може, одну всеосяжну прикладну теорію?
Саме пошуки відповідей на всі питання, повинні були привести до кінцевого результату. Ефективне використання мозку - ось до чого прагнув Тоні Бьюзен. Вивчаючи психологію, нейрофізіологію мозку, нейролінгвістика, кібернетику, теорію сприйняття, теорію творчого мислення і загальні науки, Тоні Бьюзен прийшов до проміжного ув'язнення. Продуктивність мозку можна збільшити, зберігши його ефективність, якщо дати можливість його потенційним здібностям працювати спільно.
Найпростіші, на перший погляд, прийоми вносили саму вражаючу лепту. Наприклад, просте комбінування двох кортикальних здібностей, а саме мови і сприйняття кольору, дозволило Тоні Бьюзеном докорінно переглянути підхід до конспектування. Конспектування з додаванням всього двох кольорів в графіку подання матеріалу більш ніж в два рази поліпшило мнемонічні характеристики конспектів і, що ще важливіше, внесло елемент розважальності в процес навчання.
На ранніх стадіях розробки ідеї інтелект-карт Тоні Бьюзен припускав застосовувати їх насамперед як мнемонічний інструмент. Однак, після довгих бесід і суперечок зі своїм братом, Тоні Бьюзен прийшов до висновку: метод комбінування мови і сприйняття кольору можна застосовувати і в розвитку творчого мислення.
Інтелект-карти є потужним знаряддям. Вони дозволяють позначити основні ідеї, з яких чітко виявляються взаємозв'язки. Ментальні карти є проміжною стадією між роздумами і перенесенням думок на папір.
Застосування інтелект-карт.
Спектр застосування інтелект-карт обширний. Вони допомагають вирішувати такі завдання, як проведення презентацій, прийняття рішень, планування свого часу, запам'ятовування великих обсягів інформації, проведення мозкових штурмів, самоаналіз, розробка складних проектів, власне навчання, розвиток та багато інших.
Навчання:
·  створення ясних і зрозумілих конспектів лекцій;
·  максимальна віддача від прочитання книг, підручників;
·  написання рефератів, курсових проектів, дипломів.
Запам'ятовування:
·  підготовка до іспитів;
·  запам'ятовування списків: що зробити, кому подзвонити і т.п.
Презентація:
·  за менший час надається більше інформації, при цьому розуміння і запам'ятовування покращується;
·  проведення ділових зустрічей і переговорів.
Планування:
·  управління часом: план на день, тиждень, місяць, рік і т.п .;
·  розробка складних проектів.
Мозковий штурм:
·  генерація нових ідей, творчість;
·  колективне рішення складних завдань.
·  чітке бачення всіх «за» і «проти»;

·  більш зважене і продумане рішення.

Інтелект-карти



Новорічна казка


Немає коментарів:

Дописати коментар